• Home
  • Leesvoer
  • About
  • Contact
  • Privacybeleid
    • Cookies
HERRIE
Menu
  • Home
  • Leesvoer
  • About
  • Contact
  • Privacybeleid
    • Cookies
Home  /  Project Blogboek  /  #projectblogboek: de laatste keer dat …

#projectblogboek: de laatste keer dat …

7 oktober 2014 Project Blogboek 2 reacties

Tip 1: Maak een lijst met laatste keren. De laatste keer dat je moest huilen, het laatste gerecht dat je klaarmaakte, het laatste boek dat je las, de laatste site die je bezocht, het laatste waar je trots op was. Vertel er iets over.

“De laatste keer dat …” ik ongelooflijk hard moest lachen. En dat is nog niet zo lang geleden nl gisterenavond bij het bekijken van Het Nieuws op VTM. Niet dat nieuws altijd om te lachen is maar om de één of andere reden zijn er toch steeds nieuwsberichten waarbij een lach niet te onderdrukken is. Zo ook over het bericht dat de stad Antwerpen overweegt om een klacht in te dienen tegen Gamma ivm misleidende reclame. Klacht tegen reclame waarbij duidelijk vermeld staat dat het van Gamma komt en waarbij er geen stadslogo’s of dergelijke gebruikt worden. Sta me toe om dit grappig te vinden. De stad Antwerpen maakt zich zo de laatste dagen (na de chaos met de Pontonbrug), niet al te populair bij de burger.

Het reclamefoldertje

Ook ik kreeg deze reclame in de brievenbus. Al vanaf het eerste moment dat je het vastneemt, soort papier en afwerking, is het duidelijk dat het om reclame gaat. Ook de tekst is zo geschreven dat het duidelijk werd dat de doe-het-zelf-keten Gamma deze reclame verspreidde. Misleidend? In mijn ogen helemaal niet. Ik vond het zelfs goed gevonden en deed me glimlachen. Geslaagde reclame dus voor mij, maar blijkbaar niet voor de humorloze mensen bij de stad Antwerpen. Of zat de betreffende ambtenaar/schepen nog met een kater van het zware weekend en had hij/zij nog last van een maandagdipje? In elk geval. De opzet van Gamma is geslaagd, reclame in de nationale media zonder er nog extra voor moeten te betalen. En wat vinden jullie?

Mijn stad maakt gratis reclame voor de Gamma. pic.twitter.com/sRMxzLiIe9

— FakePlasticRuby (@FakePlasticRuby) 6 oktober 2014

(Update: het IS reclame voor de Gamma. Goeien bal. #LT ) pic.twitter.com/9dqHEStcNs — FakePlasticRuby (@FakePlasticRuby) 6 oktober 2014


Dit is een post uit #projectblogboek waarvoor we de inspiratie haalden uit het Blogboek van Kelly Deriemaeker.

Related Posts

  • #projectblogboek tip 19

    #projectblogboek: dank u waarde lezers

    16 februari 2016
  • #projectblogboek tip 18

    #projectblogboek: wat sleur ik mee in mijn portemonnee?

    23 december 2015
  • project blogboek

    #projectblogboek: het beste advies dat ik kan geven

    1 oktober 2015
Abonneer
Laat het weten als er
2 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
HerrieJ
7 oktober 2014 11:58

#projectblogboek: … doe het met Gamma 🙂 http://t.co/fPTNiHjI6P #herrieBE

Reageren
HerrieJ
7 oktober 2014 18:00

Lachen met @Stad_Antwerpen bracht me op Tip 1 van #projectblogboek http://t.co/fPTNiHjI6P

Reageren

Wie ben ik?

Jeroen HerrieAntwerpenaar in't Waasland
Actief in de bewakingssector
Zelfstandige in bijberoep
Contentmanager: Ouder Blog
Trotse papa van een dochter (° 2012)

Er werd ook gereageerd …

  • stephanie op De psychologie van autokleuren
  • Jeroen op De nieuwe Proximus tv-decoder met Android TV
  • Darghe op De nieuwe Proximus tv-decoder met Android TV
  • Jeroen op Dilemma: TV kijken met of zonder decoder?
  • liese op Dilemma: TV kijken met of zonder decoder?

Social Media

  • Connect on Twitter
  • Connect on Pinterest
  • Connect on LinkedIn
  • Connect on Instagram
  • Connect on RSS
  • Connect on YouTube

Zoeken op Herrie.be:

© Copyright 2001 - | Hosted @ Vimexx
HERRIE
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}